ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁSZF

Mivel a törvényi előírások szövegezéseit általában nem tegeződő stílusban határozzák meg a jogszabályok és törvényalkotók, így a leírás további részében mi is elhagyjuk a tegeződő stílust a hivatalosság megtartása érdekében.

A termék kiválasztása:
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése:
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

Az árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.  Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

A rendelések feldolgozása:
A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „db” mező előtt található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát. Ha törölni kívánja a kosárban található termékeket, úgy kattintson az ár mellett található X jelre.

 

Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy lépjen kapcsolatba velünk e-mailben.

 

A megrendelés elküldésével és annak a Feedback Humán Bt. vagyis a DogInBed.hu webshop (továbbiakban csak DogInBed.hu) által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételekkel:

1. A DogInBed.hu köteles kiszállítás útján a Vevő által a Megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a DogInBed.hu köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. Amennyiben a Vevő hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy DogInBed.hu a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben DogInBed.hu nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására. Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, vagy csak későbbi időpontban tudja teljesíteni, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

2. Vevő köteles az általa leadott Megrendelésben megjelölt módon kifizetni a Megredelésében szereplő összeget. Amennyiben a Megrendelésében Átutalás fizetési módot jelölte meg, úgy tudomásul veszi, hogy a DogInBed.hu csak akkor kezdi meg Megrendelésének teljesítését, ha a Megrendelés értéke megjelent bankszámláján.

3. A Vevő jogosult a leadott Megrendelését követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jeleznie kell a DogInBed.hu ügyfélszolgálati telefonszámán. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselés nem terheli. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.

4. Vevő köteles az általa leadott Megrendelésben megjelölt és a DogInBed.hu által a megadott címre kiszállított termékeket maradéktalanul átvenni, majd a Vevő a Futárral vagy Átadóval együtt köteles a termékek meglétét ellenőrizni és kiszállítás során bekövetkező sérülésekről, valamint az esetleges hibás teljesítésről a Futárnál jegyzőkönyvet felvenni, vagy telefonon egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár vagy átadó személy aláírásával együtt érvényes. Amennyiben a Vevő elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a jegyzőkönyv felvételét, úgy a bekövetkező károkért a DogInBed.hu-t nem terheli felelősség.

5. A Vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben Vevő 14 munkanapon belül, a DogInBed.hu-val előre egyeztetett időpontban köteles a sérülésmentes, egyszer sem használt termékeket az eredeti számlával együtt a DogInBed.hu-hoz visszajuttatni, saját költségén, majd amennyiben semmilyen probléma nem merült fel a visszaküldött termékkel, termékekkel, úgy a DogInBed.hu köteles a visszaszolgáltatott termékek ellenértékét a visszaszolgáltatását követően azonnal készpénzben, vagy a termék Futárral való visszaszolgáltatása esetén 15 munkanapon belül visszatéríteni azt a Vevő részére.

6. Az Elállási jog NEM gyakorolható a kutyaágyak kiszállítását követő átmeneti használata vagy sérülése esetén, mivel így a termék további értékesítése lehetetlenné válik. A terméket hiánytalan mennyiségi és újra eladható, minőségi állapotában vesszük vissza.

7. Az Elállási jog gyakorlása esetén a Vevő viseli az áru kiszállításával és visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerülő összes költséget. Amennyiben a Vevő nem személyesen adja át a DogInBed.hu telephelyén a terméket, mellyel kapcsolatosan az Elállási jogát gyakorolja, és a visszaküldésre a DogInBed.hu szállítási szolgáltatását veszi igénybe, úgy DogInBed.hu ezen esetben a visszaküldés során felmerült Futár és az Adminisztrációs költségeket levonhatja a visszatérítés árából, ugyan így a kiszállítás árát is. Amennyiben a Vevő a visszaszolgáltatni kívánt árut nem megfelelően csomagolja be és az a visszaszállítás során maradandóan olyan módon megsérül, hogy jelen szerződés 6-os pontjában foglaltak szerint az kizárja az Elállási jog gyakorlását, úgy a Szállító nem kötelezhető a visszatérítésre. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

8. DogInBed.hu saját hatáskörben és egyedi elbírálás alapján dönthet a termékek visszavételének megtagadásáról azon esetekben, amikor a Vevő által visszaszolgáltatni szándékozott termékek a 6-os pontban meghatározottak alapján sérültnek vagy sérült csomagolásúnak minősíthetőek, vagy azokban a nem rendeltetésszerű használatból eredően kár keletkezett. A DogInBed.hu a termékek viszavétele esetén a Futár és az Adminisztrációs költségek mellett levonhatja a termékek Állapotromlásából és a Sérült csomagolásból eredő költségeit is. A DogInBed.hu ezen esetben a visszaszolgáltatott termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárt is összegszerűsítheti és a visszatérítés összegéből szintén levonhatja azt.

9.   A DogInBed.hu a Vevők adatait a szerződések teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.

10.  A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatjuk, utólag hozzáférhető lesz.
Kérjük, hogy problémáival, észrevételeivel forduljon hozzánk bizalommal! Tisztelettel: DogInBed.hu csapata.

 

Szállítási Feltételek:

Magyarország egész területére INGYENESEN szállítjuk ki rendelését!

Amennyiben a megrendelés és kiszállítás megtörténik, de a Vevő mégsem veszi át a terméket, abban az esetben a kiszállítási és visszaszállítási díjak a Megrendelőt terhelik, és annak díjait köteles megtéríteni.

A csomagok házhoz szállítását Magyarország egész területén vállaljuk. A kiszállításokat a GLS (General Logistics Systems) futárszolgálat, a Magyar Posta, illetve saját kiszállító autónk végzik, amelyek megbízható, magas minőségű, rugalmas csomagszállítási szolgáltatásokat nyújtanak.

Lehetőség szerint 2-3 munkanapon belül igyekszünk eljuttatni Önhöz a megrendelt termékeket, az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mailben értesítjük. Amennyiben egyéb kívánsága van a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatban, rendelésekor a megjegyzés rovatban feltüntetheti, és mi igyekszünk teljesíteni.

Kiszállításkor, szükség esetén a kézbesítők megpróbálják telefonon is elérni vásárlóinkat, ezért kérjük, hogy rendelésekor lehetőleg közvetlenül elérhető mobiltelefon-számot adjon meg! A gyors kiszállítás érdekében kérjük, hogy rendeléskor pontosan adja meg a szállítási címet!

 

Kiszállítási lehetőségek:

  • Személyes átvétel: Amennyiben nem futárszolgálat útján, hanem személyesen szeretné megkapni a terméket, erre is van lehetőség Budapesten, Budaörsön, és Törökbálinton, munkanapokon 17 óra után, hétvégén előre egyeztetett időpontban és helyen.
  • DogInBed futár kiszállításával: A megrendelést követően, akár másnap 17 óra utáni érkezéssel már Önnél lehet a megrendelt termék, egy előre egyeztetett időpontban (csak Budapesti kiszállításra valamint Budaörs környéki kiszállításra választható).
  • GLS CsomagPontra való kiszállítás: Bárki számára igénybe vehető kiszállítási mód. Az Önhöz legközelebbi GLS CsomagPontokat itt tudja megtekinteni.
  • GLS kiszállítás: Bárki számára igénybe vehető kiszállítási mód.

 

Fizetési lehetőségek:

  • PayPal fizetés bankkártyával a megrendeléskor: regisztráció nélkül fizethet online, bankkártyájával.
  • Utánvétes készpénzes fizetés: Átvételkor, készpénzben tud fizetni GLS illetve DogInBed futárnál vagy GLS CsomagPonton való átvételkor. Személyes átvételkor is lehetséges ez a fizetési mód.
  • Utánvétes bankkártyás fizetés: csak GLS futár általi kiszállítás esetén, illetve GLS CsomagPonton való átvételnél tud így fizetni.
  • Közvetlen banki átutalásos fizetés: csak akkor kezdjük meg Megrendelésének teljesítését, ha a Megrendelés értéke megjelent bankszámlánkon.

 

Jótállásról, kellékszavatosságról és termékszavatosságról való tájékoztatás:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének m) és n) pontjai értelmében a vállalkozásnak tájékoztatnia kell a fogyasztót a kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségről, valamint a jótállás fennállásáról és annak feltételeiről. A kellékszavatosság, termékszavatosság és jótállás fogalmakat pontosan és megfelelően kell használni, úgy hogy a fogalmak közötti különbség a fogyasztó számára világos és egyértelmű legyen. E tájékoztatás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében foglalt mintatájékoztató útján is megadható.

 

1. Kellékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön a szavatossági jogával?
Ön az Feedback Humán Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben szavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt szavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi szavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott szavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön szavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti szavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van szavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a szavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Feedback Humán Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

3. Jótállás (garancia):

Minden DogInBed kutyafekhelyre 1 év garanciát vállalunk!
Ezen garanciális vállalást az alábbi 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletre alapozzuk: A kötelező jótállásról szóló rendelkezések szerint a bel- és kültéri bútorok, fekvőmatracok 10e Ft eladási ár felett kötelező jótállás alá esnek.

A jótállás alapján érvényesíthető jogok:
A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet érvényesíteni.

 

Mentesülések:

Mikor mentesül a vállalkozás a szavatossági kötelezettsége alól?
A vállalkozás garanciális, kellék illetve termékszavatossági kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett, vagy

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Tehát az eladó mentesül a garanciális, kellék illetve termékszavatossági kötelezettsége alól, ha a termék károsodását, hibáját kutya, macska, bármilyen állat, ember okozta, vagy nem rendeltetésszerű használat esetén keletkezett a hiba, károsodás.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Rendeltetésszerű és nem rendeltetésszerű használat:

A terméket tiszta, sima, száraz, károsodást és szennyeződést nem okozó, vízszintes felületre kell helyezni. A felület, terület, amire a terméket elhelyezzük, legalább olyan méretű legyen, mint maga a termék fekvőfelületének a területe. Az így elhelyezett terméken csak pihenés, fekvési tevékenységet végezhet az állat.

A kutyaágy ugyan fel van vértezve karomálló védőréteggel, de az ágy kaparása, harapása, rágása az állatnak tilos, és ezen tevékenységek nem rendeltetésszerű használatnak minősülnek, mivel így, az erőhatás függvényében a kutyaágy, huzat megsérülhet.

Az állatot ne engedje sáros, koszos, vizes lábbal az ágyra, mert bár rendkívül egyszerűen tisztítható a huzat, de értelem szerűen az egyes tisztítási események számának függvényében a huzat élettartama is csökkenhet, még ha a piacon megtalálható anyagokhoz képes a DogInBed ágyak élettartalma kiemelkedően magas is, de ezen esetek is nem rendeltetésszerű használatnak számítanak.

A kutyaágyakon elhelyezett cipzárat csak óvatosan, erőltetés nélkül szabad használni. Nem szabad rángatni, tépni, erővel húzni, mert az megsérülhet. Ha a cipzár az ilyen, nem rendeltetésszerű használat miatt megsérül, arra nem vonatkozik a jótállási és kellékszavatossági kötelezettség.

A kutyaágyhoz tartozó szivacsot mosógépben tilos mosni!

 

Csomagolás:

Nagy gondot fordítunk arra, hogy a termékeket teljes épségben kapják meg vásárlóink. Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

 

Adatvédelmi nyilatkozat:

Ide kattintva érheti el.

 

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: 2045 Törökbálint Szőlő utca 5.
Telefonszám: +36203229670
Email cím: info@doginbed.hu

 

Szolgáltató adatai:

Cégnév: Feedback Humán Szolgáltató Betéti Társaság
Rövidített név: Feedback Humán Bt.
Székhely cím: 2040 Budaörs Hóvirág utca 26.
Vevőszolgálat címe: 2045 Törökbálint Szőlő utca 5.
Postai cím: 2045 Törökbálint Szőlő utca 5.
E-mail cím: info@doginbed.hu
Telefonszám: 06703659329
Cégjegyzékszám: 13-06-057202
Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Adószám: 22290852-1-13
Statisztikai számjel: 22290852-8690-117-13
Bankszámlaszám: 10918001-00000020-39280000 (UniCredit Bank Hungary Zrt.)
Kapcsolattartó, képviselő: Máger Ede
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-107019/2016.

Tárhelyszolgáltató neve, székhelye, telephelye, email címe:
Magyar Hosting Kft.
1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
info@mhosting.hu

 

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság:

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

 

Ha további kérdése merül fel a vásárlással vagy kiszállítással kapcsolatban, kérjük, hogy a kapcsolat menüpontban jelezze nekünk, hogy kollégáink segíteni tudjanak!

 

ÁSZF letöltése

NÉZD MEG KUTYAÁGYAINKAT

Találd meg méretben és színben a neked legmegfelelőbbet!

Megnézem a kutyaágyakat